Zvučný web, ktorý si zapamätá každý
Úspech vašich stránok, závisí jednoznačne aj od správne zvolenej domény, teda ich názvu. Ľudí musí zaujať, osloviť a musí byť taktiež dobre zapamätateľná. Ak ešte nemáte vymyslenú tú svoju, čítajte ďalej.
Webhosting je základom
Pred tým, ako budete riešiť názov svojej stránky, je potrebné, aby ste mali zabezpečený kvalitný webhosting. Nesnažte sa ušetriť pár drobných a na free hosting radšej zabudnite. Ten totiž priamo ovplyvňuje aj názov vašej domény. Pri neplatenom webhostingu, totiž budete musieť vo väčšine prípadov používať aj doménu tretej úrovne, čo znamená, že okrem názvu vášho webu, bude musieť byť uvedený aj názov stránky, ktorá vám webhosting poskytuje.
Že nevymyslíte nič nové ? Hlúposť !
Mnohí ľudia, ktorí chcú založiť nový web, majú pocit, že vymyslieť originálny a zároveň účinný názov, je už takmer nemožné. Veď, ako sa hovorí, všetko už bolo vymyslené. Samozrejme, že pri tak vysokej konkurencii je to o čosi ťažšie, avšak nie nemožné.
Choďte na to chytro
Kľúčové slová, sú slová, ktoré pomôžu optimalizácii vašich stránok. Ide o slovíčka, ktoré ľudia do vyhľadávačov zadávajú často. Pri vymýšľaní názvu webu, ich preto berte do úvahy. Zistiť, ktoré slová patria k tým „populárnym“, môžete cez rôzne weby. Dôležité je, aby slová, ktoré na názov webu použijete, boli vyhľadávané často. Ak použijete slová, ktoré sú za mesiac do vyhľadávačov zadané trikrát, vášmu úspechu to veľmi nepomôže. Samozrejme nezabudnite ani na to, že názov musí korešpondovať s obsahom. Ak teda chcete prevádzkovať web o zvieratách, nemôžete používať napríklad názov „ tricko.sk “.
Doména podľa značky
Jednou z možností, ktorá je zároveň využívaná dosť často, sú domény s názvom podľa konkrétnej značky, alebo firmy. V skutočnosti to vôbec nie je zlý nápad. V tomto prípade, však musíte zapracovať aj na propagácii, teda na reklame. Ak budú ľudia poznať meno vašej firmy, existuje vysoká pravdepodobnosť, že vás podľa neho budú hľadať i na internete.