Top Youtube kanály, ktoré sa oplatí sledovať

                Každý sa snaží o to, aby bol inovatívnejší a bol lepší než druhý. To platí aj o spoločnostiach a to dvojnásobné, keďže im ide o „život“. Vzdelávanie ohľadom marketingu je životné dôležité. Práve marketing a online marketing sú v dnešnej dobe veľmi silné prostriedky nákupu. Každá či už väčšia alebo menšia spoločnosť potrebuje mať dobré zvládnuté marketingové stratégie, aby dokázali poriadne konkurovať ostatným spoločnostiam a boli konkurencieschopný.
                A práve vďaka internetu a hlavne youtube môžeme niečo nové naučiť ohľadom marketingu. My vám ukážeme aké stránky resp. aké kanály sa oplatí sledovať ak sa chcete niečo nové dozvedieť a doviesť svoje schopnosti v online marketingu do dokonalosti.
sociální sítě
Gary Vaynerchuk
                Ide o rodáka z bývalého Sovietskeho zväzu, ktorý emigroval v roku 1978 do USA. Po skončení vysokej školy sa zamestnal v rodinnej firme a keďže sa tam aj celkom nudil a rozmýšľal čo by mohol zlepšiť, tak sa začal zamýšľať o marketingu. A práve v jeho hlave vznikol plán, ktorý spoločnosti vyniesol obrat z 3 miliónov na 60 miliónov ročne.
Nerdwriter1
                Populárny youtuber, ktorý sa vlastným menom volá Evan Puchak. Vyštudoval filmovú školu v Bostone a na youtube je od roku 2011. Jeho silnou stránkou je to, že dokáže doslova všetko predať, ako sa hovorí. Tam sa môžete veľa naučiť ohľadom komunikácií a hlavne informácií, ktoré tam prináša.
The Futur
                Ide o youtube, ktorý sa reálnym menom volá Chris Do. A je to človek z reklamného biznisu. Na youtube má veľa zaujímavých videí o reklame. Človek čo sa chce v tomto smere vzdelávať rozšíriť si obzory, by mal jednoducho zamieriť na tento kanál.
you tube
Creative Mornings HQ
                Ako posledný kanál by som vám predstavil práve tento. A konečne sa tu objavila aj žena. Tina Roth Eisenerg sa môže pýšiť aj tým, že práve ona vymyslela tkz. „raňajky s reklamou“, čiže niečo ako teleráno. To všetko ju napadlo len tak a práve jej schopnosti to dokázali pekné predať a dnes vídame podobné šou či už ráno alebo aj večer, ktoré sú zamerané aj na reklamu.